 |
ZASTAVA.CZ Věnováno tomu nejlepšímu vozu
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tom101
Založen: 17.9.2008 Příspěvky: 14
|
Zaslal: čt leden 17, 2013 6:55 pm Předmět: zastava 1100 special |
|
|
Ahoj, nemate nekdo nahodou nejaky informace, obrazky neba tak neco k zastave 1100 special. Byl to model s 1.3 motorem pravdepodobne identickym s f128 ralye. Konkretne by me zajimala palubka - nejakou mam, ale nevim jestli je to ta prava |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Igor

Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Vyškov
|
Zaslal: pá leden 18, 2013 12:36 pm Předmět: |
|
|
Zadej si Zastava Nogaro, to byla ta specialka, ve francii prodavana pod timto nazvem. Měla 73 koní, takže mezi 128 rally a sport, ty mély 67 a 75 koní. K dílúm jsi asi přišel v jugošce, páč u nás takový auto zřejmé nikdy nejezdilo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tom101
Založen: 17.9.2008 Příspěvky: 14
|
Zaslal: pá leden 18, 2013 8:02 pm Předmět: |
|
|
ta Zastava co mam je homologovana jako 1100 Special sk. B Podle toho co jsem se docetl tak by mela mit palubku s otackomerem, tachometrem, tlakem oleje a teplotou vody. To Nogaro ma "klasickou" zastavackou palubku. Ja mam problem s tim ze palubek mam povicero - klasiku, hlinikovou palubku s otackomerem Smith a nejakou palubku prave s budikama jako mel mit ten special. Podle prilohy J bych ale mel pro skupinu B zachovat palubku puvodni.... asi tam dam tu hlinikovou ta je dobova a snad proti tomu nebudou vyhrady  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Igor

Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Vyškov
|
Zaslal: pá leden 18, 2013 9:13 pm Předmět: |
|
|
No tak to je jiná. Já si to vysvětluju tak, že máš prostě homologovanej speciál na závody a ne, že je to tovární označení z výrobního závodu. Potom se přirozeně nemůžeš dočkat nějakých fotek, nebo dokumentace, protože to tehdejší JZD ČSSP Chýně, Svazarm, nebo MTE dělali podle svých možností tak, aby to splňovalo.
Navíc dnes už málokdo vůbec ví, jak vypadá Zastava, natož, že jezdily okruhy, natož aby měli fota, natož jiný info...
Myslel jsem, že sháníš fota Zastavy 101 Special tak, jak se sériově vyráběla.
Jo a ty naše okruhový se prvně dělaly všechny 1100 a myslím, že až nějak od 1980 tam dávali 1300.
Nemáš k dispozici článek o okruhové Zastavě 1100 MTE? Pokud ne, pošlu ti to. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tom101
Založen: 17.9.2008 Příspěvky: 14
|
Zaslal: so leden 19, 2013 7:21 pm Předmět: |
|
|
Jasne, ze mam clanek o MTE. To je zaklad ale stejne dik za nabidku. Ta moje neni z MTE, ale z ASK Stavby Praha. Byla postavena v roce 1975 pro skupiny 1 o objemu 1100. V roce 1985 pak prodelala transfer jako 1100 Special s motorem 1300 do skupiny B 1600. Z te pozdejsi doby mam puvodni motor s jednim karbcem (upravenej dvojitej weber 34DMTR) a krasnym naporovym sanim pres masku - s tim snad jezdili PMP. Dalsi motorek je patnactka, ktera se zvenku tvari jako 1300 ke ktery je mechanickej vstrik kugelfischer s gilotinovou klapkou (vyvoj-vyroba UVMV) - na ten se tesim az ho repasnu a zprovoznim. Jen by to chtelo trochu toho casu abych mohl do dilny .........
Jeste doplnim dobovej obrazek konkretniho auta:
http://www.euromontagna.com/photo.php?lng=2&id_year=1985&id_car=66161&id=Namest-1985-06-30-138
Jak jsem koukal tak ty mas taky asi peknej vozovej park, co? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Igor

Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Vyškov
|
Zaslal: ne leden 20, 2013 11:28 am Předmět: |
|
|
No něco mám a teď aby mi nezakrněly ruce tak renovuju jawu konopnici. V díljě mám ale 3 stupně, tak nic moc.
Nějaký dobový fota taky mám ale je toho dost málo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|