Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ales
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 15
|
Zaslal: po srpen 06, 2007 6:51 pm Předmět: Rozvodový řemen na Floridu |
|
|
Ahoj. Chci do zastávky přendat motor 1,3 z Floridy, celkem na drobnosti vše pasuje, ale je jiný rozvodový řemen, než na původním motoru 128A064. Když jsem přendal řemenice tak, aby pasoval ze 128, tak se otáčí jinou rychlostí rozdělovač, než zbytek motoru Na původním řemenu Isoran-Pirelli je označení 136rhp150, jenže tenhle nemůžu nikde sehnat a do dalších experimentů se nechci pouštět. Na webu jsem našel, že tenhle řemen patří do 1,4 Floridy, přitom ja mam motor 1,3 a srovnávací tabulka žádná, tak aby se v tom čert vyznal. Hlavně nevím, ze kterého roku ta Florida je, koupil jsem jen motor. Jaký řemen do Floridy používáte a kde jej kupujete, nejlépe v Praze. Dík za radu Aleš |
|
Návrat nahoru |
|
|
Igor
Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Vyškov
|
Zaslal: pá srpen 10, 2007 9:58 am Předmět: |
|
|
Podle mýho je motor 1.3 a 1.4 to stejné. Akorát někde to označují tak a někde jinak. Možná se pletu ale je přece možný ty řemeny v prodejně porovnat ne? popř. spočítat zuby, poměřit a tak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ales
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 15
|
Zaslal: pá srpen 10, 2007 4:44 pm Předmět: |
|
|
To určitě, jenže to by nejdřív v krámě museli vědět, co objednat, protože Isoran se prý přeměnil na Dayco, ovšem s jiným značením No a v porovnávací tabulce yugo ani zastavu vůbec nenašli. Už vidím, jak objednají řemen, ja po porovnání zjistím, že to není on a nekoupím ho. To budou určitě skákat radostí. Ještě dotázek - jak často měníš ložisko náhonu řemenu? Já to původní měnil po 200 tis. km,ale bylo to SKF z výroby. |
|
Návrat nahoru |
|
|
vizbaden1
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 1:24 pm Předmět: |
|
|
Timing belt for Florida is: BB1B 630632, 30X57X24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ales
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 15
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 8:45 pm Předmět: |
|
|
Excuse me is the timing belt for Florida 1,3 the same like timing belt for engine 1,4? In the brochure is only engine 1,4, but I have got 1,3. Thank you for your advice Ales |
|
Návrat nahoru |
|
|
vizbaden1
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: st říjen 10, 2007 12:23 pm Předmět: |
|
|
Timing belt for 1.3 engine is same like for 1.1 engine
Timing belt for 1.4 engine is same with Fiat Tipo 1.4. it is different from 1.3
1.3 engine is 1272 ccm3.
1.4 engine is 1372 ccm3 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vizbaden1
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: st říjen 10, 2007 12:55 pm Předmět: |
|
|
Arm for Florida is L = 319 mm
for 101/128 is L=311mm
Steering arm is Florida L= 257mm
101/128 L = 207mm
Yugo is L=216mm |
|
Návrat nahoru |
|
|
ales
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 15
|
Zaslal: čt říjen 18, 2007 4:12 pm Předmět: |
|
|
But my engine is 1305 ccm I think. |
|
Návrat nahoru |
|
|
vizbaden1
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: so říjen 20, 2007 8:08 am Předmět: |
|
|
Hello
Engine which you have is 1302 ccm. Engine type number is: 128BE.2A.
you have this engine..
And open your front hood, see small plate, on left or right side, and read ENGINE type, from factory... Also visit next page it is on serbian language.
http://www.fam-dmb.co.yu/o_nama/srpski/familije.htm
128BE.2A.(KARB.) --> FACTORY NUMBER.
1302ccm
86.4 mm bore
55.5 mm stroke
9.1 Compression ratio
48/6000 HP-min-1
94/3400 NM-min-1
98 Octane number. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|