TECHNICKÉ INFORMACE
stáhněte si originální uživatelskou příručku ve formátu pdf - 4,68 MB (na dial-upu to bude trvat necelou čtvrthodinu).
typ vozu: Zastava 101 (Zastava 1100)
zdvihový objem motoru: 1116 ccm
maximální výkon: 40,5 kW při 6000 ot./min.
max. točivý moment: 78 Nm při 3000 ot./min.
převodovka: čtyřstupňová (pětikvalt by to sneslo, ale už by to auto nebylo v původním stavu)
nejvyšší rychlost: 140 km/h - podle návodu (jel jsem s tím 130 km/h, víc už jsem se bál)
spotřeba: udávaná základní 7,9 litru na 100km, ze zkušenosti po Praze kolem 8 litrů, mimo město 6,5 litru; jezdí to na Natural 95 s aditivem (náhražkou olova)
rok výroby: 1976, do provozu 1977
najeto: 150.000 poctivých kilometrů
SPZ: původní protekční AO-98-99
STK: do července 2006
bydliště vozu: podzemní garážové stání, aby na něj nepršelo a nežrala ho ošklivá sůl (v zimě s ním nejezdím)
interiér: světle hnědá koženka ve velmi dobrém stavu
celkový stav vozu: velmi původní, víceméně originální lak, koroze jen zanedbatelná, původní majitel vyměnil levý přední blatník, výhledově bude potřebná i výměna pravého předního blatníku a předního čela
provedené opravy a údržba: vyměněn rozvodový řemen, nový karburátor (originál jugoslávský), nové pneu, nové dva díly výfuku, samozřejmě i nové náplně provozních kapalin; v květnu 2003 jsem po dlouhém chystání vyměnil těsnění pod vanou a ventilovým víkem, ale furt někudy prosakoval olej; po dlouhém pátrání na to nakonec přišel el mechániko - teklo to kupodivu kolem NOVÉHO víčka oleje :-); a došlo i na trochu bastlení - ale funkčního bastlení... - na přístrojové desce přibyl teploměr chadící kapaliny, a to namísto pouhé kontrolky oznamující přehřátí; a abych nezapomněl, po dlouhatananánské době jsem konečně sehnal nastavitelný ukazatel kilometrů (tímto děkuji assbestovi, jenž má můj nehynoucí vděk); v dubnu 2005 prodělala moje Zastava menší mechanickou generálku - nový chladič, spojka, přední tlumiče, manžety přední nápravy, nádrž (byla lehce prorezlá) a vůbec plno dalších užitečných oprav
a na co se chystám: až bude čas, peníze a ochotný a šikovný klempíř, nechám vyměnit prahy, přední čelo a blatníky...
kontakt na servis: Autoservis Stanislav Kohout, Nad Zlíchovem 4, Praha 5, telefon 251 552 221, http://www.autokohout.cz
(c) http://www.zastava.cz